Zgodovina
Stoletje inovativnih avtomobilov Mitsubishi Motors
Stoletje inovativnih avtomobilov Mitsubishi Motors
Naša zgodba se začne leta 1870, ko je Yataro Iwasaki ustanovil ladjarsko družbo. Leta 1917 smo izdelali svoj prvi osebni avtomobil. Več kot petdeset let kasneje, leta 1970, je bil avtomobilski oddelek ločen od Mitsubishi Heavy Industries.
Leta 2017 je Mitsubishijev avtomobilski oddelek praznoval stoletnico. V tem obdobju je Mitsubishi prispeval k svetovni skupnosti z razvojem novih tehnologij in raziskovanjem novih področij.
Prvotni logotip Mitsubishi je v zgodnjih letih japonskega obdobja Meiji ustvaril ustanovitelj Yataro Iwasaki. Blagovna znamka je pravzaprav kombinacija dveh družinskih grbov: sangaibishi (trislojni list vodnega kostanja) družine Iwasaki in mitsuganshiwa (trije hrastovi listi) družine Yamanouchi, fevdalnih gospodov klana Tosa.
Nato je logotip doživel več sprememb, preden je prevzel sedanjo obliko, kot znan simbol Mitsubishija. Logotip v obstoječi obliki se prvič pojavi leta 1910 na angleški različici prodajnega kataloga.
Proizvodnja vozila model-A, prvega serijskega osebnega avtomobila na Japonskem.
Začetek proizvodnje vozila PX33, prvega japonskega dizelskega osebnega avtomobila s štirikolesnim pogonom.
Začetek proizvodnje vozila Mizushima XTM1, trikolesnega tovornega vozila z nosilnostjo 0,4 tone. To vozilo je ostalo v proizvodnji do leta 1962.
Začetek proizvodnje vozila Silver Pigeon C-10, prvega japonskega dvokolesnega skuterja.
Lansiranje vozila Leo, majhnega trikolesnega vozila, ki je bil na voljo obliki tovornjaka ali kombija.
Lansiranje vozila Mitsubishija 500, prvega kompaktnega štirikolesnega osebnega avtomobila.
Lansiranje vozila Mitsubishija 360, lahkega štirikolesnega osebnega avtomobila, ki ga poganja zelo varčen bencinski motor s 359cc.
Lansiranje vozila Colta 600, prvega Mitsubishija z imenom Colt, in vozila Minica, imena za kompaktne mikro avtomobile v tej seriji.
Lansiranje vozila Colta 1000, Mitsubishijeve prve serijske 4-vratne limuzine.
Leta 1965 je luč sveta ugledal Colt 800, prvi japonski fastback.
Gospodarska vozila Minicab so že od samega začetka pomemben steber Mitsubishijevega avtomobilskega poslovanja.
Začetek proizvodnje novega Colta 1200 in novega Colta 1500.
Začetek proizvodnje vozila Delica, dostavnega vozila in predhodnika prve generacije Mitsubishija L300.
Lansiranje prvega avtomobila serije Galant, Colt Galant.
Začetek proizvodnje vozila Colt Galant GTO-MI, MII in MR. Ta avto je bil leta 1969 prava senzacija na avtomobilskem salonu v Tokiu.
Začetek proizvodnje 2-vratnih kupejev Colt Galant, Mitsubishijeve prvega kupeja.
Ustanovljeno je podjetje Mitsubishi Motors Corporation.
Lansiranje prvega avtomobila serije Lancer.
Lancer 1600 GSR debitira na reliju in kraljuje na avstralskem reliju Southern Cross, z osvojenimi prvimi štirimi mesti!
Začetek proizvodnje druge generacije Galanta.
Galant tretje generacije gre v proizvodnjo.
Lansiranje Colta, Mitsubishijevega prvega avtomobila z menjalnikom z dvema razmerjema FF2.
Mitsubishi razširi svojo linijo lahkih gospodarskih vozil s proizvodnjo L200 (Forte), 1-tonskega poltovornjaka
Začetek proizvodnje prvega modela L300 (naslednika Delice).
Eden najbolj znanih Mitsubishijev vseh časov je Lancer. Lansiran leta 1980.
Začetek proizvodnje L200 4WD.
Leto lansiranja Pajera, prvega japonskega večnamenskega vozila s štirikolesnim pogonom in turbodizelskim motorjem.
Tudi Mitsubishi je v osemdesetih pokazal svojo strast do tehnologije. Mitsubishi Starion ima serijsko protiblokirni zavorni sistem; revolucionarno za svoj čas. Danes je ABS nekaj samoumevnega v vsakem avtomobilu.
Lansiranje Space Wagon, novega srednje velikega enoprostorca Mitsubishi Motors s sedmimi sedeži.
Začetek proizvodnje tretje generacije Lancerja.
Začetek proizvodnje novega Colta, prvega popolnoma novega modela.
Začetek proizvodnje 4-vratne limuzine Galant, prve Mitsubishijeve poslovne limuzine.
Lansiranje Lancer Station Wagon.
Začetek proizvodnje tretje generacije L300.
Začetek proizvodnje šeste generacije Galanta, vključno z modelom Dynamic Four.
Začetek proizvodnje pete generacije Lancerja in Galanta Hatchback.
Galant VR-4 je bil prvi avtomobil, ki je opremljen z aktivnim vzmetenjem, elektronsko nadzorovanim vzmetenjem (ECS).
Lansiranje 3000GT (GTO), superšportnega avtomobila s štirikolesnim pogonom, ki ga poganja 3,0-litrski V6 twin-turbo motor.
Zaradi osupljivih zložljivih žarometov in zanesljive tehnologije je športno oblikovani Eclipse postal uspešen kupe v Mitsubishijevi ponudbi.
Lansiranje Sigme. S tem avtomobilom Mitsubishi vstopa v višji segment luksuznih limuzin. Avtomobil je bil opremljen s sistemom za nadzor zdrsa koles, ki ga je razvil Mitsubishi, kar je prva svetovna uporaba te tehnologije. V letih 1990-1991 je bila Sigma izbrana za japonski avto leta.
Začetek proizvodnje druge generacije Pajera, ki vključuje Mitsubishijevo novo tehnologijo Super Select 4WD in Multi-mode ABS.
Mitsubishi Motors predstavi motor MIVEC (Mitsubishi Innovative Valve timing Electronic Control system), ki nudi izboljšano zmogljivost skupaj z boljšo porabo goriva.
Leto, ko se pojavi prva generacija Lancerja Evolution, znamenitega vozila, ki je zkozi 10 generacij vozil kraljeval na stopničah svetovnih relijev po svetu in še danes zaznamuje zgodovino znamke Mitsubishi
Galant sedme generacije gre v proizvodnjo.
Lansiranje FTO, novega športnega kupeja, opremljenega s samodejnim menjalnikom INVECS-II & Sports Mode, ki je povezan z 1,8-litrskim ali 2,0-litrskim V6. V letih 1996-1997 je bil avto izbran za japonski avto leta.
Predstavitev pick-upa L200, sestavljenega na Tajskem.
Mitsubishi je bil znan po svojih varnostnih funkcijah že leta 1995, deloma zaradi Lancerja Station Wagon.
Začetek proizvodnje sedme generacije Lancerja.
Predstavitev evropske Carisme še vedno velja za največjo oglaševalsko akcijo v naši zgodovini.
Začetek proizvodnje osme generacije Galant/Galant Station Wagon. V letih 1996-1997 je bil avto izbran za japonski avto leta.
Lansiranje Challengerja, novega terenca s štirikolesnim pogonom.
S kratkim nosom in dolgo medosno razdaljo je Space Runner zagotavljal udobno upravljanje, optimalno manevriranje in vsestranski užitek v vožnji.
Pajero Pinin, izdelan v Italiji, je bil daleč pred svojim časom in velja za enega od prednikov sodobnega kompaktnega SUV-ja. Pod kožo je imel majhno terensko vozilo zanesljivo tehnologijo 4×4. Oblikovalec Pininfarina je narisal privlačen videz.
Mitsubishijev sloves glede tehnologije motorjev je bil ponovno potrjen z Galantom iz leta 1998, zahvaljujoč integraciji računalniško vodenih nadzornih sistemov z naprednimi tehnologijami v 2,0-litrskih in 2,5-litrskih bencinskih ter 2,0-litrskih dizelskih motorjih s hlajenjem intercooler.
Legendarni Lancer EVO VII se vrača z osupljivo novo zasnovo.
Prva generacija Outlander Sport je bila na takojšnja uspešnica. Njegove kompaktne zunanje mere, velika notranja prostornost, oddaljenost od tal ter vsestranski štirikolesni pogon se je izkazal za zelo priljubljenega. SUV je bil tudi prodajna uspešnica kot vlečno vozilo za prikolice in počitniške prikolice.
Reli Dakar je najtežji puščavski reli, ki človeka in stroje potisne do skrajnih meja. L200 je bil kos izzivu in je zahvaljujoč preizkušeni tehnologiji pogonskega sklopa leta 2004 zasedel prvo mesto med pickupi in skupno peto mesto.
Leta 2004 je na trg prišel novi Mitsubishi, izdelan na Nizozemskem: Colt.
Drugo generacijo Outlanderja, predstavljeno leta 2005 je v svoje garaže zapeljalo skoraj 900 tisoč strank.
Popolnoma nov dizajn, za katero so bili navdih japonski hitri vlaki, je uvedel novo dobo. Grandis je bil revolucija v oblikovanju enoprostornih vozil, na voljo kot 5, 6 in 7 sedeži. To je bil enoprostorec, ki ste ga izbrali, ker ste ga želeli, ne zato, ker ste ga potrebovali.
Predstavljen je naš novi pick-up L200. Avto sestavljajo na Tajskem in prodajajo po vsem svetu.
Leta 2006 lansiramo vozila i, kompaktni avtomobil s popolnoma drugačno obliko. Dobil je več nagrad, vključno z japonsko nagrado Good Design Grand Prix 2006–2007.
Z novim Pajerom se je končalo čakanje na ultimativni športni in rekreacijski štirikolesni pogon. Na vrhu motorne ponudbe je bil 3,5-litrski 24-ventilski V6 GDI. Z izkoriščanjem vseh prednosti tehnologije GDI je motor zagotavljal impresivno moč in vrhunski navor.
Mitsubishi se je v velikem slogu poslovil od serije Lancer Evolution. Še zadnjič so v deseto generacijo vgradili zelo zmogljiv 2-litrski turbo motor. S štirikolesnim pogonom je postal kralj relija. Ulična različica je postala tudi najljubši zasledovalni avtomobil britanske policije.
Lansiranje novega Lancerja (Lancer EX). Združuje znani obrnjen nagnjen nos limuzin MMC s trapezoidno masko.
Lansiranje Pajero Sport.
Lansiranje i-MiEV, prvega serijsko izdelanega 100-odstotno električnega avtomobila na svetu. Avto je bil nagrajen z nagrado za posebne dosežke za najnaprednejšo tehnologijo v izboru za japonski avto leta.
Na novo razvit in zelo učinkovit športni menjalnik z dvojno sklopko (TC-SST) je avtomatiziran 6-stopenjski ročni menjalnik, povezan z avtomatskim menjalnikom z dvojno sklopko. To omogoča izjemno hitro menjavanje prestav za zelo gladko pospeševanje.
S-AWC (Super All Wheel Control) je posebej razvit za Lancer Evolution.
Leto, ko lansiramo najuspešnejši SUV znamke Mitsubishi v evropi do sedeaj: ASX.
Začetek proizvodnje Space Star na Tajskem, zasnovan kot kompaktni avtomobil za prodajo po vsem svetu.
Popolnoma električni dirkalnik i-MiEV Evolution zasede 2. mesto na mednarodnem vzponu na Pikes Peak 2012 v Združenih državah.
Lansiranje novega Outlanderja, srednje velikega športnega terenca, ki v vsaki podrobnosti odraža Mitsubishijevo znanje in izkušnje na področju avtomobilske tehnologije.
Predstavitev Outlanderja PHEV, prvega in najbolj uspešnega priključnega hibridnega SUV-ja na svetu.
Z lansiranjem novega L200 se Mitsubishi Motors ozira na več kot šestdeset let izkušenj v industriji pick-upov. Najnovejši model z 2,4-litrskim turbodizelskim motorjem je močan pick-up in udoben potovalni avtomobil v enem.
Mitsubishi Motors testira svojo tehnologijo EV in Twin-Motor 4WD na Baja Portalegre 500, tekaški dirki po Portugalski. Outlander PHEV beleži najhitrejši čas v treh od petih segmentov.
Outlander PHEV sodeluje na reliju Asia Cross Country. Je prvi PHEV, ki je kdaj prečkal ciljno črto.
Leta 2016 je Mitsubishi bistveno posodobil Space Star. Model je 8,5 cm daljši od predhodnika in opremljen z učinkovitimi trivaljnimi motorji.
Varnejši, prostornejši in udobnejši najnovejši Outlander PHEV je presegel prejšnje generacije. Prvi priključni hibridni križanec je v celoti opremljen, med drugim s 1.500 kg vlečne uteži in štirikolesnim pogonom s Super All Wheel Control za popoln oprijem.
Lansiranje Eclipse Cross. Povsem nov kompaktni SUV kupe, ki dopolnjuje globalno ponudbo crossover SUV vozil Mitsubishi Motors.
Ostajamo zvesti naši oblikovalski filozofiji iskrenosti, robustnosti in japonske izdelave, zato bomo še naprej razvijali in oblikovali mobilnostne rešitve, ki naredijo razliko. Ne le zdaj, tudi v prihodnje.