Domov Novi OUTLANDER PHEV
Novi OUTLANDER PHEV
Pustolovščina se začne tukaj
PREFINJENA SUV OBLIKA
NAPREDNI VARNOSTNI SISTEMI
SISTEM PHEV Z DOLGIM ELEKTRIČNIM DOSEGOM
4-KOLESNI POGON S-AWC
306 KM sistemske moči
Novi Mitsubishi OUTLANDER PHEV je opremljen z napredno tehnologijo, razvito iz več kot 100-letne dediščine Mitsubishija. Sedite za volan in začutite gladko, močno odzivnost in izjemno vozno izkušnjo.
Sprednji del novega OUTLANDER PHEV vključuje DYNAMIC SHIELD, ki ustvarja občutek zaščite in varnosti. Ponaša se z 20-palčnimi platišči, prilagodljivimi LED lučmi in prepoznavnim, sodobnim dizajnom SUV.
V OUTLANDER PHEV je veliko naprednih sistemov za pomoč vozniku, vključno s samodejnim zaviranjem v sili pri vzvratni vožnji, prilagodljivim radarskim tempomatom in drugimi asistenti za pomoč pri vožnji.
Novi Outlander PHEV vas poveže z vašim vozilom prek aplikacije Mitsubishi Motors, kar vam omogoča daljinsko upravljanje motorja, klimatske naprave in polnjenja baterije. Bodite obveščeni o stanju svojega vozila in prejemajte pametna opozorila, kamor koli greste.
Od stilskih podrobnosti, kot so osvetljene zaščite pragov, do praktičnih dodatkov, kot so nosilci za kolesa, odkrijte ponudbo originalne dodatne opreme za OUTLANDER PHEV.
Mitsubishi Motors je bil vedno v ospredju, kar se tiče inovacij v svetu avtomobilizma. Še posebej kar se tiče priključnih hibridov in električnih vozil. Poglejmo, kako se je odvijal razvoj PHEV-a, ki ponuja združitev učinkovitosti in fleksibilnosti za vaše vožnje.
Vozila PHEV so popolna mešanica električnih in hibridnih vozil. Za daljše vožnje na elektriko jih lahko polnite na polnilnicah, prav tko pa motor med vožnjo polni baterijo. Ta dvojna zmogljivost zagotavlja najboljše iz obeh svetov: vožnjo brez emisij za krajša potovanja in udobje hibrida, ko morate prevoziti več kilometrov.
Dvojni motorji in baterijski sistem: Mitsubishi PHEV poganjata predvsem dva električna motorja, spredaj in zadaj, z dodatnim motorjem in generatorjem, ki podaljšujeta doseg električnega vozila. Samodejni preklop načina: Sistem samodejno preklaplja med načinom EV in dvema hibridnima načinoma (serijski hibrid in vzporedni hibrid) glede na vozne razmere in stanje baterije: Način EV: Čisto električna vožnja z uporabo energije iz baterije. Serijski hibridni način: Motor proizvaja električno energijo za pogon motorjev. Vzporedni hibridni način: Motor poganja vozilo pri visokih hitrostih, motorji pa mu pomagajo pri pospeševanju.
Vozila Mitsubishi PHEV ponujajo številne prednosti. Vsestranskost: Primerni tako za vsakodnevno vožnjo na delo kot za potovanja na dolge razdalje, kar odpravlja strah pred dosegom. Zmogljivost napajanja: PHEV lahko služi kot vir energije za dejavnosti na prostem ali v nujnih primerih, s sistemi V2H (Vehicle-to-Home) pa lahko z električno energijo oskrbuje dom. Vpliv na okolje: V načinu EV vozilo ne proizvaja emisij CO2, kar prispeva k čistejšemu zraku in manjšemu vplivu na okolje.
Super-All Wheel Control (S-AWC) je Mitsubishijev razvoj 4X4 tehnologije . Sistem S-AWC, ki je bil razvit za zagotavljanje odlične vodljivosti, stabilnosti in varnosti, podpira zavezanost Mitsubishi Motors k inovacijam in odličnosti ter strankam omogoča, da se z mirno vestjo vozijo na vseh voznih podlagah. Napredni sistem 4x4 - prvotno razvit za legendarni Lancer Evolution - odraža več kot osemdesetletne izkušnje razvoja štirikolesnega pogona, vključno s pickupi, terenskimi SUV-ji in osebnimi avtomobili. Sistem S-AWC, preizkušen v ekstremnih pogojih moto športa, je danes vgrajen v naše modele SUV PHEV in velja za enega najbolj izpopolnjenih sistemov 4x4 v avtomobilski industriji.
S-AWC je integriran sistem za nadzor dinamike vozila, ki omogoča enostavno vožnjo „v vsakem trenutku“. Gre za funkcijo, ki združuje porazdelitev moči med sprednja in zadnja kolesa s sistemom Twin Motor 4WD, porazdelitev moči med levo in desno kolo s sistemom Active Yaw Control (AYC) ter neodvisno upravljanje zavor za vsako kolo s sistemom Active Stability Control (ASC). To zagotavlja neprimerljivo zmogljivost in zaupanje voznika v vseh voznih razmerah.
Naš sistem S-AWC, ki je na voljo v priključnih hibridnih vozilih, kot je Outlander PHEV, uporablja sklop dveh motorjev z elektromotorjem na vsaki osi za neodvisno porazdelitev navora spredaj in zadaj. S tem odpade potreba po tradicionalnih mehanskih povezavah, kar zmanjša težo in izgubo energije ter hkrati izboljša odzivnost in nadzor. Slike so simbolčne.
Normal: Za vsakodnevno vožnjo Tarmac: Na suhih, asfaltiranih cestah: izboljšana zmogljivost. Gravel: Vrhunski oprijem na neasfaltiranih površinah. Sneg: Optimizirano za poledenele in spolzke razmere. Blato: Idealno za zahtevne terene, kot sta globok sneg ali blato. Eco: Poveča učinkovitost porabe goriva. Moč: Največji pospešek za prehitevanje in dinamično vožnjo.