NOVA GENERACIJA ASX: CELOTNA PALETA ELEKTRIFICIRANIH IN BENCINSKIH POGONSKIH SKLOPOV

Mitsubishi Motors Europe danes potrjuje pogonske opcije za novo generacijo ASX.

Razvita posebej za evropski trg, široka paleta naprednih možnosti pogonskega sklopa ustreza različnim potrebam evropskih voznikov mestnih SUV-jev – od nizkih emisij in porabe goriva do zmogljivosti.

Vstopni model ima inovativen 1,0-litrski bencinski turbopolnilnik, ki bo na voljo s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom.

Za tiste stranke, ki potrebujejo večjo zmogljivost, je na voljo 1,3-litrska turbo enota z neposrednim vbrizgavanjem s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko (7DCT).

Nova generacija ASX bo prvi Mitsubishijev model, ki bo predstavljen v Evropi s popolnoma hibridnim (HEV) pogonskim sklopom: združuje 1,6-litrski bencinski agregat z dvema elektromotorjema in samodejnim večnačinskim menjalnikom.

Vrh ponudbe pa bo predstavljala različica Plug-in Hybrid (PHEV). Sistem PHEV, 1,6-litrski bencinski motor v kombinaciji z dvema elektromotorjema in baterijo 10,5 kWh, je edinstven pri sodelovanju v zavezništvu z Renaultom in Nissanom, v segmentu B-SUV. Nova generacija Mitsubishi ASX gre torej po stopinjah  Outlanderja PHEV in Eclipse Cross PHEV-a.

Vsi pogonski sklopi bodo na voljo od lansiranja spomladi 2023, ponudba se lahko razlikuje glede na trg.

• 1,0 L MPI-T: 3-valjni turbobencin z večtočkovnim vbrizgom:

  • 6-stopenjski ročni menjalnik. Moč: 91 KM. CO2: 132-136 g/km.

• 1,3L DI-T: 4-valjni turbobencin s smernim vbrizgom:

  • 6-stopenjski ročni menjalnik: Moč: 140 KM. CO2: 130-134 g/km.
  • 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko (7DCT): Moč: 158 KM. CO2: 131-137 g/km.

• 1,6-litrski hibrid (HEV): 1,6-litrski bencinski motor z dvema elektromotorjema in 1,3 kWh baterijo v kombinaciji s samodejnim, večnačinskim menjalnikom.

  • Moč (motorja): 145 KM. CO2: 107-113 g/km.

• 1,6 L Plug-in Hybrid (PHEV): dva elektromotorja in 10,5 kW/h baterija, skupaj z 1,6-litrskim bencinskim motorjem in samodejnim večnačinskim menjalnikom.

  • Moč (motor): 160 KM. CO2: 30-31 g/km.

OPOMBA: Vrednosti moči in CO2 so izmerjene v skladu z WLTP, so okvirne in predmet homologacije.

Novi ASX bo temeljil na platformi Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance CMF-B in bo izdelan v Renaultovi tovarni v Valladollidu v Španiji.

Frank Krol, predsednik in izvršni direktor Mitsubishi Motors Europe je komentiral:

»Nova generacija ASX je zelo konkurenčen izdelek z vrsto zelo konkurenčnih pogonskih sklopov. Zahteve kupcev v evropskem segmentu B-SUV so običajno zelo raznolike, zato je pomembno, da je naša ponudba izdelkov enako raznolika, da lahko neposredno zadovoljimo potrebe strank. Z vsestranskim SUV-jem in ponudbo, ki vključuje najnovejše bencinske, hibridne in Plug-in hibridne pogonske sklope, smo prepričani, da bo novi ASX naredil prav to.”

AC-Mobil d.o.o.

Odnosi z javnostjo