PHEV z vidika uporabnika

˝Prihodnja dva meseca bomo v redakciji na zurnal24.si na podrobnem testu preizkušali vozilo, ki velja za veterana med SUV vozili, a kljub temu gre za enega najbolje prodajanih avtomobilov v Evropi. Tudi zato, ker je posebnež – SUV, elektrika, bencin, samodejni menjalnik in štirikolesni pogon.

Zakaj je tako priljubljen? To smo se odločili preizkusiti na nekoliko drugačnem podaljšanem testu. V prihodnjih dveh mesecih bomo tako dodobra, v različnih situacijah, različni vozniki, preizkusili zmogljivejši plug-in hibridni sistem, ki omogoča še več avtonomne in tihe električne vožnje, ter izpopolnjeni S-AWC štiri kolesnim pogonom.

Preizkušali bomo uporabnost vozila na dopustu, polnjenje v kampu, preizkusili bomo, ali je lahko outlander PHEV res tudi električni vir energije. Pripravili bomo poglobljen članek o vzdrževanju in servisiranju priključnega hibrida in njegovo vsestransko uporabnost. Kje je boljši, oziroma slabši od bencinsko ali dizelsko gnanih konkurentov? Osredotočeni bomo predvsem na uporabnost vozila in porabo goriva oziroma elektrike. Na primer vsakodnevna primestna vožnja v službo, izlet konec tedna na hribe ali na morje, mestna vožnja …˝

Več na: https://www.zurnal24.si/avto/testi/po-cem-povprasujejo-kupci-suv-elektrika-in-stirikolesni-pogon-331210 – www.zurnal24.si

 

Prikolici smo vlekli na elektriko

˝Na trgu so tudi že elektrificirana vozila z dovolj veliko močno, da za seboj vlečemo tudi večjo počitniško prikolico. Na poligonu smo so preizkusili prenovljeni priključni hibrid outlander PHEV, ki so mu z dodelavami uspeli še za deciliter zmanjšati porabo (kombinirano sedaj 1,8 litra na 100 km) in emisije (42 namesto 44 gramov CO2 na km). Pogon sestavljajo bencinski motor in dva elektromotorja, od katerih je eden nameščen zadaj za pogon zadnjega para koles, tisti na prednji osi pa je hkrati glavni generator za polnjenje baterije. Avto popolnoma samostojno skrbi za vrsto in pretok energije na kolesa. Pri povsem električnem režimu kolesa poganjata zgolj elektromotorja, ki se napajata iz baterije. Doseg s polno baterijo je 52 kilometrov in to vse do hitrosti 170 km/h. Drugi režim je zaporedni hibrid, ko dvolitrski bencinski motor služi kot pogon za generator v primeru nizkega nivoja napolnjenosti baterije. Tretji režim pa tehnično ustreza vzporednemu hibridu, torej ko pri pogonu sodelujejo tako bencinski motor kot oba elektromotorja. Ta režim je največkrat v uporabi pri večjih, avtocestnih hitrostih ali pri vožnji v klanec. Za prenos skrbi brezstopenjski menjalnik. Krajši preizkus na poligonu je v praksi dokazal, da outlander PHEV zmore brezslišno vleči tudi prikolico, saj se med vleko bencinski pogon ni prižgal. Tudi z maso jim je uspelo ostati v mejah normale, od štirikolesno gnanega dizla je težji za dobrih 70 kilogramov, medtem ko je moč z njim vleči tudi do 1.500 kilogramov težke prikolice.˝

Več na: https://www.zurnal24.si/avto/na-poligonu-smo-vlekli-prikolico-kaj-smo-se-naucili-328448 – www.zurnal24.si

Dopust z Outlander PHEV

Prva izkušnja s kampa:

˝Testiramo. Ko “tankaš” kar pred šotorom.

Med bivanjem v kampu priključnega hibrida Mitsubishi Motors Slovenijaoutlander PHEV polnimo kar na vtičnici v kampu pred šotorom. Za 200 kilometrov poti med dopustom nismo porabili niti še liter bencina!˝ Več kmalu na Žurnal24.