Domov Novi Outlander PHEV
Novi Outlander PHEV
Naš zastavonoša se vrača v Evropo
Mitsubishi Motors nadaljuje s svojo ofenzivo produktov in z lansiranjem zastavonoše znamke Novim Outlander PHEV-om bo imel predstavnika tudi v D segmentu SUV-jev. Proizvodnja novega Outlander PHEV-a se bo začela konec leta 2024, v Sloveniji ga lahko pričakujemo v prvi polovici leta 2025. Cene še niso znane in jih bomo objavili ob samem lansiranju. Naročite se na e-novice in bodite med prvimi, ki boste izvedeli najnovejše novice o Mitsubishi Outlander PHEV-u.
Novi Mitsubishi Outlander PHEV, narejen posebej za evropski trg, ima tako dinamičen izgled kot tudi sofisticiranega. Temelji na konceptu I-FU-DO-DO, kar bi lahko prevedli kot japonsko avtentičen in mogočen. Ima dvojni motor 4x4 PHEV, s tehnologijo, ki omogoča dober domet. Dizajn je samozavesten, z odličnimi varnostnimi sistemi in udobjem ter premium kvaliteto. Prepričani smo, da bo z vsemi svojimi lastnostmi popeljal znamko na popolnoma nov nivo na evropskem trgu.
Novi Outlander PHEV je pristen SUV, ki je narejen na močnih temeljih mednarodnega uspeha prejšnjih generacij. Prejšnja generacija, predstavljena leta 2013 je bila prodana v 200.000 enotah v Evropi in je tudi osvojila veliko nagrad ter so jo poznali po celem svetu.Nova generacija je tako pripravljena, da ponovno osvoji evropske kupce s svojo inovativnostjo.
Mitsubishi Motors je bil vedno v ospredju, kar se tiče inovacij v svetu avtomobilizma. Še posebej kar se tiče priključnih hibridov in električnih vozil. Poglejmo, kako se je odvijal razvoj PHEV-a, ki ponuja združitev učinkovitosti in fleksibilnosti za vaše vožnje.
Popotovanje v elektrifikacijo vozil se je pri Mitsubishiju začelo že leta 1966, ko so razvili Mitsubishi Minicab EV.
Leta 2009 je Mitsubishi lansiral I-MIEV-a, enega izmed prvih masovno proizvedenih električnih vozil. Imel je 16kWh litij-ion baterijo in 160 km dometa.
Da bi premagali ta izziv, je Mitsubishi Motors predstavil Outlander PHEV, prvo priključno hibridno električno vozilo na svetu, pri čemer je izkoristil svoje napredno strokovno znanje o električnih vozilih. Ta prelomni model združuje prednosti električne vožnje s prilagodljivostjo bencinskega motorja, zaradi česar je idealen tako za vožnjo po mestu kot tudi za potovanja na dolge razdalje. (slika: prvi model Outlander PHEV)
V Evropi se je Outlander PHEV začel prodajati v letu 2013 in je hitro postal najbolj prodajan na kar nekaj evropskih trgih. Uspeh je pripisati kombinaciji praktičnosti, okoljskim koristim ter subvencijam nekaterih držav za nizko-emisijska vozila. Slika je prvi Outlander PHEV
Po evropskem debiju so Outlander PHEV-a stalno izboljševali v smislu efektivnosti, dinamičnosti in vozne izkušnje, upoštevajoč povratne informacije lastnikov. Ta razvoj je pripeljal do možnosti izbire EV vožnje - kjer se je voznik lahko odločil, da je vozil le v EV režimu in se je motor aktiviral le v primeru prazne baterije. Slika je Outlander PHEV prve generacije.
Konec leta 2020 je Mitsubishi predstavil Eclipse Cross PHEV-a z večjim motorjem in baterijo. S tem so povečali prodajno paleto in ponudili novo opcijo kombinacije električne učinkovitosti in SUV raznolikosti.
Mitsubishi Motors je model Outlander PHEV prilagodil, da bo ustrezal spreminjajočim se emisijskim standardom v Evropi, zaradi česar bo 1. oktobra 2024 doživel evropsko premiero model naslednje generacije. Najnovejša različica bo ponujala daljši električni doseg, sodoben dizajn, napredne varnostne funkcije in izboljšano povezljivost. V Sloveniji ga pričakujemo začetek leta 2025.
Vozila PHEV so popolna mešanica električnih in hibridnih vozil. Za daljše vožnje na elektriko jih lahko polnite na polnilnicah, prav tko pa motor med vožnjo polni baterijo. Ta dvojna zmogljivost zagotavlja najboljše iz obeh svetov: vožnjo brez emisij za krajša potovanja in udobje hibrida, ko morate prevoziti več kilometrov.
Dvojni motorji in baterijski sistem: Mitsubishi PHEV poganjata predvsem dva električna motorja, spredaj in zadaj, z dodatnim motorjem in generatorjem, ki podaljšujeta doseg električnega vozila. Samodejni preklop načina: Sistem samodejno preklaplja med načinom EV in dvema hibridnima načinoma (serijski hibrid in vzporedni hibrid) glede na vozne razmere in stanje baterije: Način EV: Čisto električna vožnja z uporabo energije iz baterije. Serijski hibridni način: Motor proizvaja električno energijo za pogon motorjev. Vzporedni hibridni način: Motor poganja vozilo pri visokih hitrostih, motorji pa mu pomagajo pri pospeševanju.
Vozila Mitsubishi PHEV ponujajo številne prednosti. Vsestranskost: Primerni tako za vsakodnevno vožnjo na delo kot za potovanja na dolge razdalje, kar odpravlja strah pred dosegom. Zmogljivost napajanja: PHEV lahko služi kot vir energije za dejavnosti na prostem ali v nujnih primerih, s sistemi V2H (Vehicle-to-Home) pa lahko z električno energijo oskrbuje dom. Vpliv na okolje: V načinu EV vozilo ne proizvaja emisij CO2, kar prispeva k čistejšemu zraku in manjšemu vplivu na okolje.
Super-All Wheel Control (S-AWC) je Mitsubishijev razvoj 4X4 tehnologije . Sistem S-AWC, ki je bil razvit za zagotavljanje odlične vodljivosti, stabilnosti in varnosti, podpira zavezanost Mitsubishi Motors k inovacijam in odličnosti ter strankam omogoča, da se z mirno vestjo vozijo na vseh voznih podlagah. Napredni sistem 4x4 - prvotno razvit za legendarni Lancer Evolution - odraža več kot osemdesetletne izkušnje razvoja štirikolesnega pogona, vključno s pickupi, terenskimi SUV-ji in osebnimi avtomobili. Sistem S-AWC, preizkušen v ekstremnih pogojih moto športa, je danes vgrajen v naše modele SUV PHEV in velja za enega najbolj izpopolnjenih sistemov 4x4 v avtomobilski industriji.
S-AWC je integriran sistem za nadzor dinamike vozila, ki omogoča enostavno vožnjo „v vsakem trenutku“. Gre za funkcijo, ki združuje porazdelitev moči med sprednja in zadnja kolesa s sistemom Twin Motor 4WD, porazdelitev moči med levo in desno kolo s sistemom Active Yaw Control (AYC) ter neodvisno upravljanje zavor za vsako kolo s sistemom Active Stability Control (ASC). To zagotavlja neprimerljivo zmogljivost in zaupanje voznika v vseh voznih razmerah. Ravnotežje avtomobila je zelo stabilno in sledi vozni liniji, ki si jo zastavite. Zaradi tega je manjša verjetnost, da bi bilo vozilo nestabilno. Slike so simbolične.
Naš sistem S-AWC, ki je na voljo v priključnih hibridnih vozilih, kot je Outlander PHEV, uporablja sklop dveh motorjev z elektromotorjem na vsaki osi za neodvisno porazdelitev navora spredaj in zadaj. S tem odpade potreba po tradicionalnih mehanskih povezavah, kar zmanjša težo in izgubo energije ter hkrati izboljša odzivnost in nadzor. Slike so simbolčne.
Normal: Za vsakodnevno vožnjo Tarmac: Na suhih, asfaltiranih cestah: izboljšana zmogljivost. Gravel: Vrhunski oprijem na neasfaltiranih površinah. Sneg: Optimizirano za poledenele in spolzke razmere. Blato: Idealno za zahtevne terene, kot sta globok sneg ali blato. Eco: Poveča učinkovitost porabe goriva. Moč: Največji pospešek za prehitevanje in dinamično vožnjo.
Sistem S-AWC zagotavlja stabilnost in nadzor, ne glede na to, ali vozite po mestnih ulicah, ovinkastih gorskih cestah ali razgibanih terenskih poteh, in tako voznikom omogoča, da se z lahkoto spopadajo z različnimi okolji, vsem voznikom pa omogoča varno in udobno vožnjo v vsakodnevnih vožnjah.
Novi Mitsubishi Outlander PHEV temelji na močni in samozavestni oblikovalski filozofiji „izklesane dinamike“. Mitsubishi Motors predstavlja novo generacijo preverjene tehnologije 4x4 Plug-In Hybrid EV(PHEV), ki temelji na električnem pogonu. Novi Outlander PHEV bo ponujal dinamični zvok Yamaha Ultimate/Premium, nov vrhunski avdio sistem, ki je bil razvit skupaj z Yamaha Corporation.
Drzno in samozavestno oblikovanje novega Mitsubishija Outlanderja PHEV je najnovejša interpretacija filozofije „izklesanega dinamizma“ družbe Mitsubishi Motors“. Značilna sprednja maska Dynamic Shield, široka drža in močna ramena dajejo Outlanderju PHEV ukazovalno prisotnost in stabilno držo, ki jo še dodatno poudarja značilen niz visokotehnoloških luči Full LED. otranjost je mešanica oblikovanja, tehnologije in japonske izdelave, opremljena z velikimi zasloni ter opremljena z visokokakovostnimi materiali in detajli.
Novi Outlander PHEV z dvomotornim štirikolesnim pogonom Plug-in Hybrid s sistemom Super All-Wheel Control, ki zagotavlja vrhunsko varnost, vodljivost in stabilnost v vseh razmerah. Napredni pogonski sklop, ki temelji na električnem pogonu, uporablja novo razvito pogonsko baterijo z veliko zmogljivostjo za vožnjo na daljši doseg z močnim, zelo odzivnim in hkrati gladkim pospeševanjem.
Japonsko mojstrstvo je uporabljeno tudi pri doživetju v avtomobilu - kot rezultat obsežnega sodelovanja med Mitsubishi Motors in Yamaha Corporation je novi Outlander PHEV opremljen z vrhunskima zvočnima sistemoma Dynamic Sound Yamaha Ultimate in Dynamic Sound Yamaha Premium. Cilj tega partnerstva je bil ustvariti neprimerljivo akustično izkušnjo, pri čemer sta tako karoserija kot notranjost vozila skrbno oblikovana tako, da dopolnjujeta avdio sistem in zagotavljata izjemno zvočno okolje.
Novi Outlander bo v Sloveniji na voljo v začetku leta 2025.
Cene še niso znane in bodo objavljene ob lansiranju.
Električni doseg novega Outlander PHEV-a bo kmalu objavljen.