Eclipse Cross PHEV

INSTYLE NAVI

  • 2,4L MIVEC bencinski motor
  • Twin motor električni pogon
  • S-AWC 4-kolesni pogon
  • avtomatski menjalnik
  • 5 vrat
  • 55 km električne vožnje
  • 5 načinov vožnje: ECO, Normal, Cesta, Sneg, Pesek
  • 18-palčna aluminijasta platišča

Oprema

  • Delno usnjeno oblazinjenje + črna obloga stropa
  • Električno nastavljiv voznikov sedež
  • Sistem prepoznave prometnih znakov
  • Sistem preprečitve nenamernega speljevanja
  • Parkirni senzorji spredaj in zadaj
  • Integrirani navigacijski sistem
  • LED žarometi s pranjem žarometov + LED prednji meglenki

INSTYLE + 360 paket

  • 2,4L MIVEC bencinski motor
  • Twin motor električni pogon
  • S-AWC 4-kolesni pogon
  • avtomatski menjalnik
  • 5 vrat
  • 55 km električne vožnje
  • 5 načinov vožnje: ECO, Normal, Cesta, Sneg, Pesek
  • 18-palčna aluminijasta platišča

Oprema

  • Prilagodljiv radarski tempomat
  • Ogrevan volanski obroč in Ogrevani sedeži spredaj in zadaj
  • 360 stopninjska kamera za pregled okoli vozila
  • Sistem za opozarjanje vozila v mrtvem kotu
  • Sistem za opozarjanje na prečni promet pri vzvratni vožnji
  • Napajanje zunanjih naprav AC 1500W z 220 V vtičnico

DIAMOND 360 paket

  • 2,4L MIVEC bencinski motor
  • Twin motor električni pogon
  • S-AWC 4-kolesni pogon
  • avtomatski menjalnik
  • 5 vrat
  • 55 km električne vožnje
  • 5 načinov vožnje: ECO, Normal, Cesta, Sneg, Pesek
  • 18-palčna aluminijasta platišča

Oprema

  • Paket usnje
  • Usnjeno oblazinjenje notranjosti v črni ali sivi barvi
  • Električno nastavljiva sedeža spredaj
  • Premium ozvočenje Mitsubishi Power Sound System
  • Head-up zaslon

Najboljše iz vseh svetov

Novi Eclipse Cross PHEV je hibrid, kupe in SUV. Njegova športna eleganca je presenetljiva, ne da bi bila vsiljiva. Samozavestno se predstavlja z dinamičnimi linijami. Njegova zasnova je nedvomna. To velja tudi za njegovo udobje, značilno za SUV in edinstveno hibridno vozno izkušnjo. Izkusite tehnologijo, zaradi katere je model Outlander PHEV postal najbolje prodajan priključni hibrid v Evropi. Eclipse Cross PHEV danes nadaljuje z uspešno zgodbo svojega brata.

Preplet dveh zgodb

Eclipse Cross PHEV je preplet dveh zgodb, ki vas popelje v novo prihodnost. Visoko zmogljivi štirikolesni pogoni imajo pri Mitsubishiju skoraj 90-letno tradicijo. Najboljši primer je legendarni Lancer Evolution, katerega sistem štirikolesnega pogona je generacijam postavljal tehnične standarde. S standardnim aktivnim in električnim sistemom štirikolesnega pogona “Super All Wheel Control” Eclipse Cross PHEV nadaljuje to tradicijo na inovativen način. Sistem podpira en elektromotor na os. Tako opazite, kako se vsa energija zanesljivo prenaša na cesto.

Užitek in enostavnost uporabe sta neskončna

Dvižni zaslon s podatki vam omogoča hiter pregled informacij o vožnji in opozorili – okolje, ki spominja na zelo funkcionalno pilotsko kabino letala, naravno povečuje sposobnost osredotočanja na vožnjo. Zadnji sedeži so opremljeni s funkcijo nagiba v 9 položajih, ki jih je mogoče nastaviti po želji potnika.

Energija, ki traja

Z novim Eclips Cross PHEV-om se boste želeli odpravit kamor koli. Tekoča in udobna vožnja električnih vozil. Opremljen je z lahkima a zmogljivima elektromotorjema na sprednjih in zadnjih kolesih. PHEV sistem omogoča gladko in udobno vožnjo z odzivnim in zmogljivim speljevanjem in pospeševanjem. V glavnem deluje na električni pogon, vendar lahko preklopi tudi na napajanje z bencinskim motorjem, kar je odvisno od stanja baterije in voznih pogojev. Tako lahko uživate v vožnji in vam ni treba skrbeti glede stanja pogonske baterije.

Povežite se z avtomobilom. Uživajte na vaš način.

20 – centimetrski zaslon ponuja različne funkcije, vključno z navigacijo, nadzorom okolice vozila, Apple Car-Play in Android Auto, z grajeno navigacijo pametnega telefona. Povezuje vas z vašim avtomobilom in naredi prostor bolj oseben in izkušnjo vožnje bolj prijetno.

Zakaj bi izbirali, če imate lahko vse.

Je vaš odgovor, ko potrebujete mestno vozilo, ki je z vožnjo na elektriko prijazno do okolja in mestnih središč. S svojimi značilnostmi vam nudi neomejeno vožnjo do bolj oddaljenih destinacij poleg vsega pa je tudi terensko vozilo z odličnim štirikolesnim pogonom. Da se zgodba ne konča tukaj ima Eclipse Cross PHEV še dodatnega aduta in sicer elektriko vrača v omrežje, kar preprosto pomeni, da lahko pri kampiranju, kjer ni električnih priključkov vseeno osvetlimo šotor, skuhamo večerjo ali si posušimo lase.

Vznemirljiv dizajn

Drzen a hkrati tudi eleganten. Videz, ki v vas vzbudi željo po vožnji. Vašemu vsakdanu bo vdihnil nov pomen, narejen je, da vas očara. Ne glede na tip ceste, ki ga boste izbrali za naslednjo destinacijo vas bo zagotovo in varno pripeljal na cilj. Združuje prednosti električnega vozila, klasičnega pogona, cupeja in SUV-ja. Zakaj bi torej izbirali, če imate lahko vse.

Inovativno in preverjeno

PHEV sistem je opremljen z lahkima a zmogljivima elektromotorjema na sprednjih in zadnjih kolesih. Omogoča gladko in udobno vožnjo z odzivnim in zmogljivim speljevanjem in pospeševanjem, ki jo lahko omogoča samo sistem z elektromotornim pogonom. Vozilo v glavnem deluje na električni pogon, vendar lahko preklopi tudi na napajanje z bencinskim motorjem, kar je odvisno od stanja baterije in voznih pogojev. Tako lahko uživate v vožnji in vam ni treba skrbeti glede stanja pogonske baterije.

Električen način vožnje

Tiha in čista vožnja na električen način je kot nalašč za vožnjo z nižjo do srednjo hitrostjo v mestnem območju.

Serijski hibridni način

Pri pospeševanju ali vožnji navkreber se bencinski motor uporablja za proizvodnjo energije, ko vozilo deluje na elektromotorni pogon.

Paralelni hibridni način

Pri visoki hitrosti, kot je prehitevanje vozil na avtocesti, avtomobil deluje s pogonom bencinskega motorja, elektromotor pa nudi dodatno moč.

Regenerativno zaviranje

Ne glede na hitrost vozila z odvzemom plina pri Eclipse cross deluje samodejna regeneracija kinetične energije, ki se pretvori v električno energijo. Med pojemkom hitrosti se tako polne pogonska baterija in zagotavlja še več električne vožnje. Regeneracijo si lahko prilagodite z obvolanskimi ročiami s 5 jakostmi.

Polnjenje

Eclipse Cross PHEV-a lahko polnite: • redno polnjenje preprosto priključite vozilo na polnilno vtičnico EV s posebnim polnilnim kablom, ki je del serijske opreme vozila • hitro polnjenje Ocenjen čas polnjenja je: • OBIČAJNO POLNJENJE – 4-7 UR (odvisno od moči priklopnega mesta -230V (8A) – 7ur / 230 V (10A) – 6ur / 230 V (16A) – 4ure (100% polna baterija) • HITRO POLNJENJE – 25 MINUT (80% napolnjena baterija)

Edinstveni sistem S-AWC

Sistem, ki zagotavlja okretnost, ki je potrebna v vseh okoliščinah. Dvomotorni sistem 4WD PHEV zagotavlja udobnejšo vožnjo.Je edinstven sistem za nadzor dinamike vozila MITSUBISHI MOTORS, ki z optimalnim nadzorom pogonske in zavorne sile vseh štirih koles dosega odlično okretnost in visoko stabilnost pri vožnji ter zagotavlja enakomerno vozno zmogljivost na cesti v vseh razmerah.

Poišči svojo barvo

Bela Solid

Bela Diamond

Srebrna Sterling

Siva Titanium

Črna Mica

Rjava Bronze

Modra Lightning

Rdeča Diamond

Bela Solid

Bela Diamond

Srebrna Sterling

Siva Titanium

Črna Mica

Rjava Bronze

Modra Lightning

Rdeča Diamond

Bela Solid

Bela Diamond

Srebrna Sterling

Siva Titanium

Črna Mica

Rjava Bronze

Modra Lightning

Rdeča Diamond

Galerija

Je čas za novo ozadje? Izberite si najljubšo sliko.

Japonski posebnež še ni rekel zadnje

Mitsubishi je dvignil precej prahu z izjavo, da se poslavlja od Evrope. Na koncu je ostal, njegov prodajni adut pa je kompaktni mestni terenec eclipse cross. Posebnež pri obliki in tehnologiji.

Vozne lastnosti eclipsa so povsem na strani udobja. Zaradi strukture njegovega pogona tudi ni značilne poskočnosti priključnih hibridov. Njegov značaj je povsem umirjen.Mitsubishi eclipse se je rodil leta 1989 kot trendovski kupe in se leta 2011 po skoraj milijonu proizvedenih primerkov poslovil. Kupeji namreč niso bili več trendovski – to je začelo veljati za SUV-je.Tako se je leta 2017 rodil eclipse cross, in ta z običajnim eclipsom seveda nima skoraj nič skupnega. To je danes globalni model, ki smo ga tokrat preizkusili v prenovljeni različici.

V kabini niso komplicirali

Notranjost je zelo klasična in funkcionalna. Tu ni kompliciranja z oblikovanjem in detajli. Klasičnih fizičnih gumbov je toliko, da jih praktično ne moremo prešteti in s tega vidika je danes eclipse cross na trgu postal posebnež. Materiali v notranjosti so popolnoma korektni oziroma dovolj kakovostni, da je občutek tukaj povsem prijeten.Našo trditev o klasiki dopolnjujejo še analogni merilniki pred voznikom, prav tako pa je zelo preprost tudi ta osrednji zaslon. Najzanimivejše funkcije, ki jih nudi, so povezane z delovanjem in upravljanjem njegovega pogona. Priključno-hibridnega pogona. Izkušnja za krmilom je na las podobna vožnji povsem električnega avtomobila – tistega, v katerega ne moremo natočiti bencina. Bencin v eclipsa še lahko točimoPod motornim pokrovom namreč brni 2,4-litrski bencinski štirivaljnik, njegovo delovanje pa ni enako večini priključnih hibridov. Pri večini bencinski motor večinoma poganja kolesa, manjši del pa deluje kot generator električne energije, ki polni baterijo.Pri eclipsu pa bencinski motor kolesa poganja le malo časa. Večinoma pri večjih, avtocestnih hitrostih. Ta način se imenuje vzporedni hibridni način. Pri mestni vožnji pa bencinski motor v zaporednem hibridnem načinu služi le kot vir električne energije, oziroma bolje rečeno, kot zasilni izhod, ko se nam baterija, ki smo jo prej napolnili s polnilnim kablom, izprazni.Seveda, tako kot vsi priključni hibridi bo tudi ta imel največ smisla, če se bomo čim več vozili na elektriko. To omogoča tipka “EV”, s katero sistemu sporočimo, da ne želimo prižiganja bencinskega motorja.

Do 40 kilometrov na elektriko

To lahko podkrepimo s številkami: med našim testom nam je s pomočjo električne zaloge baterije z zmogljivostjo 13,8 kilovatne ure na elektriko uspelo prevoziti od 30, pa tudi več kot 40 kilometrov – odvisno od tega, koliko časa smo se vozili v mestu, kjer je tak pogon tudi najučinkovitejši.

Če boste polnili površno in boste na pot odšli s prazno baterijo, se bo poraba goriva – torej bencina – gibala okoli 7,5 litra na 100 prevoženih kilometrov.

Takrat se baterija polni le s pomočjo rekuperacije ob upočasnjevanju. Moč rekuperacije pa prilagajamo z velikima obvolanskima ročicama in ima kar pet različnih nivojev.