100.000 Mitsubishi Outlander PHEV v Evropi

Štiri leta po začetku prodaje v Evropi*, prvi je na ceste zapeljal 21. oktobra 2013, Mitsubishi Motors Corporation sporoča, da je Outlander PHEV dosegel pomemben mejnik – 100.000 prodanih vozil v regiji.

 

 

Outlander PHEV je bil sprva namenjen le nekaj izbranim evropskim trgom (Nizozemska, Skandinavija,…), a je vseeno takoj pustil svoj pečat. V evropski SUV segment je prinesel nove dimenzije mobilnosti, novembra 2015 je že dosegel mejnik 50.000 prodanih enot, v letih 2015, 2016 in 2017 pa postal najbolje prodajan priključni hibrid v regiji, kar je rezultat konstantnega razvoja modela.

Kljub vedno večjemu številu konkurentov v tem rastočem segmentu, je Outlander PHEV ohranil svoj primat in v letu 2017 zadržal prvo mesto v Združenem Kraljestvu, na Norveškem in Španiji. Na splošno je Outlander PHEV v obdobju od januarja do decembra 2017 predstavljal 13% skupne EV / PHEV prodaje v regiji.

*MME34 regija (brez. RU & UA)
***Vir: JATO Dynamics

 

Vodilna tehnologija

Od leta 2013 do danes je Outlander PHEV dosegel širšo evropsko javnost z združevanjem Mitsubishijeve inženirske dediščine (4WD od leta 1936, električni pogon od 1966, SUV od leta 1982) v atraktiven paket majhnega negativnega vpliva na okolje, “Super-All Wheel Control” štirikolesnega pogona, SUV praktičnosti, izjemne zanesljivosti in nizkih stroškov uporabe, tudi na trgih z močno konkurenco domačih proizvajalcev, kot sta Nemčija in Švedska.

Rezultat še vedno edinstvene, na električnem vozilu temelječe, arhitekture Outlander PHEV (sprednji elektromotor, zadnji elektromotor, odsotnost menjalnika …) je celovita rešitev za evropske stranke. Njegove odlike so; za priključni hibrid majhna teža (omogoča energetsko učinkovitost), preprostejša zasnova (odsotnost menjalnika, neposreden prenos moči,…), brez kompromisov do praktičnosti (SUV zasnova), brezhibnost PHEV delovanja (katerega omogoča izjemno izpopolnjen operacijski sistem) in možnost ogromnega dosega z minimalno porabo in emisijami.

Avtomobil, ki ga je na Podnebni konferenci Združenih narodov (COP21) leta 2015 v Parizu uporabljala japonska delegacija, po mnenju “Auto Test” in “Oekotrend” revij najbolj ekološki SUV srednjega razreda v Nemčiji v letih 2015, 2016 in 2017, družinski “hyper-mile” avtomobil v Švici leta 2014**, in avtomobil, ki ga pastir iz Walesa uporablja za pregled črede – tako tih je, da ne vznemiri niti brejih ovc – Outlander PHEV je brez dvoma pozicioniran kot Mitsubishijev tehnološki vrhunec, njegova priključno hibridna tehnologija pa ključni del Mitsubishijeve produktne strategije.

Ob vročih razpravah v Evropi o prihodnosti dizelskega goriva in splošni vlogi avtomobilov v družbi, mejnik 100.000 prodanih Outlander PHEV definira ambicije znamke Mitsubishi Motors, da ponudi alternativo tistim, ki želijo biti del koraka naprej.

 

** Po 700.2 kilometrov, vkljč. 19% oz. 133 km na avtocestah, 13,800 metrov sprememb nadmorske višini in 14 gorskih prelazov, je švicarski ˝hyper-miler˝ Felix Egolf porabil zgolj 40.55 litrov goriva. Povprečna poraba je znašala 5.79 litrov goriva + 1.3kWh/100km.

 

MITSUBISHI Outlander PHEV v Evropi (MME34)

 Številke

 Top 10 EU trgov – skupna prodaja (Okt. 2013 do Dec. 2017):

 MME34 skupaj                  100,097 enot

– Združeno Kraljestvo                34,108 enot

– Nizozemska                              25,399 enot

– Norveška                                   13,429 enot

– Švedska                                        9,957 enot

– Nemčija                                       6,743 enot

– Francija                                       2,580 enot

– Španija                                          1,941 enot

– Švica                                              1,321 enot

– Portugalska                                    795 enot

– Belgija                                             725 enot