Nova strategija znamke in slogan Mitsubishi Motors

Tokio, 25. oktober 2017 – Na 45. avtomobilskem salonu v Tokiu Mitsubishi Motors razkriva dva pomembna mejnika, ki bosta narekovala ambicije znamke:

  • Napoved nove strategije znamke in predstavitev novega slogana
  • Svetovna premiera MITSUBISHI e-EVOLUTION KONCEPTA

1917 – 2017

Mitsubishi Motors letos praznuje 100. obletnico avtomobila Model-A, prvega Mitsubishi avtomobila in hkrati prvega serijsko proizvedenega avtomobila na japonskem. Model-A je utrl pot Mitsubishijevim ambicijam po odkrivanju novih avtomobilskih področij in tehnoloških presežkov, ki so sledile v prihodnjih 100 letih…

…Od pionirskega 4×4 gnanega PX33 leta 1936, do začetka raziskav in razvoja električne mobilnosti leta 1966,

…Od številnih tehnoloških inovacij (bencinski motorji z direktnim vbrizgom, izravnalne gredi motorja, Super-All Wheel Control) do neskončnih demonstracij zmožnosti in zanesljivosti preko tekmovanj na najvišjem nivoju z modeloma Pajero in Lancer Evolution,

…Od odkrivanja nedefiniranih področij (Outlander PHEV leta 2012 – prvi SUV priključni hibrid) do zagotavljanja kvalitetnih avtomobilov razvijajočim se trgom (XPANDER leta 2017),

…Od 1917 do 2017 in naprej.

PRENOVLJENA STRATEGIJA BLAGOVNE ZNAMKE

V sklopu celovite prenove blagovne znamke je Mitsubishi Motors Corporation opravil temeljit proces, ki se je osredotočil na svojo bogato in edinstveno dediščino in svojo ambiciozno vizijo trajnostne prihodnosti. Definirana strategija izvira iz notranjega bistva blagovne znamke, hkrati pa izpolnjuje pričakovanja interesne skupine Mitsubishi Motors – voznikov znamke.

Mitsubishi Motors zagotavlja ambiciozne avtomobile ambicioznim voznikom zadnjih sto let. Novi slogan znamke“Drive your Ambition”opisuje karakter, ki je za Mitsubishi Motors značilen že od leta 1917 .