Mitsubishi je šesti največji proizvajalec avtomobilov na Japonskem, pa nas je kar devet let pustil brez colta, malčka, ki je bil nekoč eden najbolj uspešnih modelov.
Mogoče niste vedeli, da so naziv colt po različnih delih sveta uporabljali za različne modele, v Afriki in ponekod v Aziji celo za lahka tovorna vozila. Ampak mi ga poznamo kot malčka, tudi popopranega v izdaji ralliart, ki je imela 150 ‘konjev’. Tisti colt je bil majhen in oblikovno zašiljen, novi pa je seveda večji in s precej bolj zaobljenimi linijami.
Sedma generacija vam je znana iz enakega razloga, kot vam je bil znan novi ASX. Colt je namreč zdaj izdelan na globalni platformi CMF-B zavezništva Renault-Nissan-Mitsubishi, kar danes počno vsi, ker nima smisla razvijati povsem novega svojega avta. Spominja vas na pri nas zelo priljubljenega francoza, ampak boste vedeli, da gre za colt, ker imajo mitsubishiji značilno masko dyamic shield z zanimivimi in serijskimi led lučmi. Zadaj je pa velik napis Mitsubishi.
Če je prej colt veljal za majhen avto, se lahko zdaj pohvali s precej več prostora. Daljši je za dobrih 16 centimetrov, tako da je tudi prtljažnik zdaj precej večji s 391 litri. Predvsem pa je colt zdaj bolj napreden, ker ima prav vsak sistem za prostoročno telefoniranje, tempomat in omejevalnik hitrosti, sistem za prepoznavanje prometnih znakov in samodejno zaviranje, tudi multimedijski sistem s podporo za Android Auto in Carplay. Zaslon je lahko velik 7 ali 9,3 palca, ampak da si ne boste preveč razbijali glave z dodatno opremo, so Japonci pripravili 5 paketov opreme in že pri drugem so zraven parkirni senzorji, kamera za parkiranje, tudi pametni ključ za zagon in odklepanje, pa še podlaga za brezžično polnjenje telefonov.
Na voljo so trije bencinski pogoni in vstopni litrski motor ponudi 49 kilovatov, se pravi 67 ‘konjev’. Če se vam ta zdi prešibek, pa lahko prostorninsko enak motor s turbino proizvede 67 kilovatov, kar je 91 ‘konjev’. Kasneje bo na voljo še samopolnilni hibrid s 105 kilovati, se pravi 143 ‘konji’, s tem da vam ta pogon doda še poseben menjalnik s štirimi stopnjami, ki sploh nima sklopke, ampak namesto nje dva elektromotorja, tako da se nazaj premika samo na elektriko, pa tudi spelje vedno na elektriko. Takšen colt bo najhitrejši pri pospeševanju pa tudi najdražji, v osnovi bo stal 23.790 evrov.
Kako pa se pelje? Če iščete udobje, vas ne bo razočaral, ker ima lepo nastavljeno podvozje in ker je krmiljenje natančno. Čeprav je osnovna cena 15.590 evrov čisto pričakovana in se s financiranjem lahko spusti tudi do 1500 evrov, odvisno od izbrane opreme, vas bo najbolj pomirila 5-letna tovarniška garancija, ki velja tudi za originalno dodatno opremo. Pa 5 let brezplačne asistence in še brezplačne preventivne preglede dobite zraven, tako da se morate samo še odločiti, v kateri barvi ga boste izbrali, ker je že pri nas.